söndag 22 maj 2011

...Fjädrar anamma; kreativiteten har vaknat igen!


Jag har under minst ett år varit rätt oinspirerad av mitt hantverkande, men nu har lusten återkommit, kanske framförallt då för att jag börjar komma i ordning i min nygamla verkstad igen; uppackningen har tagit "lite" tid... men så har jag också ett materiallager som är på gränsen till galet stort.. samt en hel del verktyg och annat som behövs. Nu är jag i alla fall igång, och har nyss gjort en andra omgång fjäderörhängen till en butik som börjat sälja dem... Jättekul att kunna grossa också även om det innebar att jag fick justera mina egna priser till kund... vilket behövdes, jag har inte höjt nämnvärt på ca. 10 - 12 år :-)
Kreativiteten är granne med Livslust och Andlig Kraft som jag ser det, så det bör vara ett gott tecken för hela min person att den åter infunnit sig! Det tackar jag för! Ho!

.

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är på G igen, det märks så väl på dina ord att du trivs.
    Tack för att du är den du är.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackra örhängen! Roligt att du skapar igen och visst ger det livslust :)!

    SvaraRadera