onsdag 25 maj 2011

Trumma för Livet, trumma för Moder Jord...


.... Lycka kan vara Stort och det kan vara Smått. Lycka just Nu är att veta, att i morgon kväll sitter jag med min trumma i en stor kåta med en sprakande eld, långt upp i Hotagens vackra landskap... har blivit tillfrågad att komma upp och leda trumresa och shamansk berättarkväll... vinden ska viska, stjärnorna glimma, och trumman ska mjukt bjuda till en resa bortom tid och rum...
...och jag och Skotten får ha vårt nattkvarter där, under rökhålets magiska portal.

Mmmmmmmmm...

.

2 kommentarer:

  1. Låter härligt.
    Ha det bäst. Trummkram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Väldigt härligt! Jag ska också trumma! Fick härlig feedback av en kompis som sa att något speciellt händer när jag trummar! Jag blev så glad, för det hade inte jag förstått! Hoppas du hade en härlig trumkväll! Kram

    SvaraRadera