tisdag 12 juli 2011

Priestess of Avalon


... Efter tre års dedikerad Närvaro och Samvaro, under tre år då Avalons Energi Omslutit mig, Inneslutits inom mig ... tre år då Lady of Avalons Kärlek och Hennes Flamma tänts och alltjämt Brinner i mitt Hjärta .... tre år av Pilgrimsresor i Fysisk form och in Spirit... många timmar i Hennes Inre och Yttre landskap... Lärdomar, Insikter och Förankrad Spirituell Kontakt ....

.... efter dessa år kan jag nu med Glädje och Lugn Stolthet säja att Jag Är

Priestess of Avalon.



.

5 kommentarer:

  1. Grattiskramar i massor från Inger

    SvaraRadera
  2. Congratulations Lola (I didn't realise you just finished untill I read your blogg).

    That path of your journey has ended, another path now opens up before you. Walk with Goddess along it and embrace it with her.

    Blessings /|\
    David

    SvaraRadera
  3. Tack kära David och Cecilia!
    Ja det är en stor förmån i mitt liv, att få lov att verka i Hennes tjänst....

    Blessings till er alla,

    Walk your Path in Beauty

    SvaraRadera