tisdag 30 augusti 2011

Ceremoniresa till Gudinnans Avalon 2012


......jag "råkade" slumra till i soffan i kväll... och vaknade med känslan av att jag redan nu bör börja ta in intresseanmälningar inför ceremoniresan till Gudinnans Avalon/Glastonbury jag ska göra under 2012... datum är inte satta men jag skulle vilja säja hösten eller tidigast under sensommaren.
Min vision är att jag som guide visar alla mina smultronställen i Glastonbury Avalon, och även utanför orten som t ex Stonehenge, West Kennet och Silbury Hill, Stanton Drew med mera, kanske har vi turen med oss och det finns sädesfältcirklar att besöka också.. Inne själva Avalon finns starka platser som Glastonbury Tor, en Gudinnekulle med en naturlig labyrint runt om och på toppen tornet från St. Michaels church som en gång låg där... så finns ju det lilla Maria-kapellet, och Chalice Well garden med den heliga röda källan samt White Spring med den vita... the Abbey; ruinerna i det stora klosterområdet, Bride´s Mound där Bridie-energin är enormt påtaglig... ja det finns såååå mycket att ta del av... I denna vision skapar jag med mina Prästinnekollegor i Avalon ceremonier för gruppen både i Gudinnetemplet och så självklart ute, i kombination med vandringar längs alla dessa kraftplatser och leylines.. egen tid för strövtåg, kontemplation och shopping i alla underbara magiska butiker finns med i beräkningen såklart, och frivilligt deltagande i morgonmeditationer samt nattliga månvandringar...

Finns det ett seriöst intresse för detta så kontakta mig på info@ravenstar.se så skriver jag upp dig som intresserad, och du får löpande information då resan tar form.

Möt Gudinnan med det Violetta Ljuset, möt Henne och ingenting blir någonsin vad det varit.. ♥

// Lola Korpstjärna, Priestess of Avalon )O(


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar